UWAGA

Od Dnia 29.Czerwca.2015r strona zostaje przeniesiona na adres:
http://erykreczynski.wix.com/fashionehkielce

Od tej chwili nowe posty będą publikowane tylko i wyłącznie tam.
ZAPRASZAM

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Pull&Bear - Recenzja

Pull&Bear jest to Hiszpańska marka odzieżowa.Sklepy zlokalizowane są po całym świecie. Od 2011 roku również w Polsce - 33 sklepy ( w tym 2 w Kielcach).
Powiem szczerze Pull&Bear jest to moja ulubiona marka odzieżowa, każdy kto mnie dobrze zna i chodzi ze mną na zakupy wie że jak wejdę do Pull&Bear przez co najmniej godzinę nie wyjdę.
Każdy znajdzie tam coś dla siebie od elementów eleganckich, przez luźne sportowe. Hiszpańska marka to również wiele ciekawych dodatków, butów, toreb, pasków a nawet bielizny
Każdy kto lubi nietuzinkowy styl , kto lubią odważne połączenia wzorów i kolorów zapraszam do sklepów Pull&Bear naprawdę warto kochani.
Dużym plusem w sklepach Hiszpańskiej marki są częste dostawy nie wiem jak gdzie indziej u nas w Kielcach 2 razy w tygodniu.Również plusem i motywacją do zajrzenia w asortyment Pool&Bear są wyprzedaże kolekcji wtedy możemy trafić na świetne ciuchy w bardzo przystępnych cenach.(Ceny normalne też nie sa specjalnie wygórowane). Mogę powiedzieć  również że ciuchy są bardzo dobrej jakości (Wiem ponieważ mam dość sporo ciuchów tejże marki i nie mam do czego się doczepić) .
Także jeszcze raz polecam jak dla mnie jedną z najlepszych marek odzieżowych POOL&BEAR.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz