UWAGA

Od Dnia 29.Czerwca.2015r strona zostaje przeniesiona na adres:
http://erykreczynski.wix.com/fashionehkielce

Od tej chwili nowe posty będą publikowane tylko i wyłącznie tam.
ZAPRASZAM

wtorek, 2 czerwca 2015

Moja II Platforma czyli współpraca z jednym z największych portali modowych w Polsce

Nie chciałem zapeszać wiec nie chwaliłem się, dziś już mogę oficjalnie powiedzieć że zostałem zaproszony do współpracy nad jednym z najpopularniejszych i najczęściej odwiedzanych blogów modowych w Polsce.
PUFFMONSTER -  Strona na której każdy znajdzie coś dla siebie, inspiracji tam zdecydowanie bez liku które można łatwo znaleźć. Co miesiąc stronę odwiedza 220 tysięcy osób i codziennie nowe stylizacje.
Moją pierwszą listę kreacji nazwałem z racji nadchodzącej pory roku "Letni Powiew Wiatru". Zbliżają nam się cieplejsze dni i każdemu się marzy aby ciepły wiatr musnął nas swoim oddechem, dlatego "Letni Powiew Wiatru" to przede wszystkim kreacje w których będziesz czuł/a lekko, zwiewnie, przyjemnie..wybrałem dla was kreacje przede wszystkim składające się z jedwabiu i innych cienkich materiałów.
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA CAŁEJ KREACJI
(http://puffmonster.com/list/detail/letni-powiew-wiatru,698) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz