UWAGA

Od Dnia 29.Czerwca.2015r strona zostaje przeniesiona na adres:
http://erykreczynski.wix.com/fashionehkielce

Od tej chwili nowe posty będą publikowane tylko i wyłącznie tam.
ZAPRASZAM

czwartek, 21 maja 2015

Nowa Era, Wielki powrót...jak tam chcecie.

A więc znowu wracam, wracam do pisania...W moim życiu ostatnio wiele się pozmieniało.Zakończyłem jeden dość ciężki okres w moim życiu i zacząłem nowy ten lepszy.
Tak naprawdę miałem wiele wątpliwości czy wrócić tu do was i dzielić się z wami moim spojrzeniem na  "modne życie", tak jak wspomniałem wcześniej u mnie wiele się pozmieniało, w tym nawet gust modowy, na nieco mniej ekstrawagancki i mniej konserwatywny..Lecz motto zostało "Bądź Sobą" .

W moim życiu zakończyłem jeden okres i zacząłem kolejny, tak samo z blogiem który miał już wiele odsłon począwszy od "Mody Eric Halford" przechodząc przez "Fashion Off Eric Halford" i wreszcie dochodząc do odsłony chyba najbardziej lubianej przez was i tej ostatniej " Fashion Off Halfordzik" Obecnie witam na blogu "FASHION & LIFESTYLE TO ERIC HALFORD" (F&L) -Kielecka Rewolucja !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz